Un ingredient al succesului în HoReCa: parteneriatul cu un furnizor de top!

Începerea unei afaceri în industria de catering necesită obligatoriu selectarea echipamentelor HoReCa necesare. Este cel mai important criteriu care poate să asigure succesul unui antreprenor care activează în acest domeniu, alături de personalul pe care îl angajează: potrivirea echipamentelor și accesoriilor cu profilul unității respective.

O gamă largă de echipamente de catering este oferită acum de mulți producători (direct sau prin intermediul distribuitorilor). Poți beneficia și tu de cele mai bune mărci de asemenea dotări intrând acum pe site-ul celor de la TC Romania Crown Cool.

Cuptoare gastronomice, oale, tigăi, friteuze, grătare, echipamente frigorifice, iată doar câteva dotări care ar trebui să fie funcționale, rezistente la o utilizare intensivă, să asigure o productivitate crescută. 

Identificarea nevoilor restaurantului 

Înainte de a deschide ușile restaurantului, va trebui să ai echipamente profesionale, mobilier, alimente și consumabile standard pentru restaurante. Aceasta înseamnă automat crearea unei liste care să includă fiecare lucru indispensabil pe care va trebui să îl achiziționezi ca antreprenor pentru a-ți menține restaurantul în afaceri, pe linia de plutire. Niciun detaliu nu este prea mic pentru a fi inclus; chiar și lucrurile aparent minore îți pot pune afacerea în pericol, atunci când sunt neglijate.

Înainte de a lua orice decizie semnificativă de cumpărare, începe cel mai bine cu o cercetare! Poți face acum o căutare simplă pe internet referitoare la furnizorii de restaurante.

Această interogare pe Google îți va oferi idei despre elementele de bază pentru un restaurant pe care va trebui să le cumperi, precum și despre costuri.

Internetul este minunat, dar uneori trebuie și să vorbești direct cu cineva (de exemplu cu agent de vânzări, precum aceia ce fac parte din echipa TC Romania Crown Cool) pentru a te ajuta să treci mai ușor și mai corect prin procesul de luare a deciziilor.

După ce îți conturezi clar o idee despre ceea ce ai nevoie, inclusiv vezi care sunt costurile cu dotările, stabilește un buget de la care să nu te abați. Înainte de a lua de a comanda trebuie să știi exact ce anume urmează să cumperi și cât trebuie să cheltuiești pe fiecare dintre echipamentele HoReCa și per total pe toate dotările.

Importanța furnizorilor de dotări HoReCa, consumabile și materii prime alimentare 

Cu toții știm: în afacerile de acest gen, tot ceea ce utilizează sau consumă angajații și clienții unei unități HoReCa provine de la niște distribuitori și, într-o proporție mai mică de la producătorii direcți.

Calitatea livrărilor combinată cu seriozitatea furnizorilor poate crea sau distruge rapid un restaurant.

În afara de asta, consumurile supraevaluate pot strica un buget de restaurant înainte ca ușile sale să se deschidă. Pe de altă parte, reducerea calității pentru a scădea costurile de producție (și de livrare) poate distruge reputația unității HoReCa respective și poate determina clienții să caute o calitate mai bună în altă parte. Găsirea echilibrului perfect între accesibilitate și calitate este cheia succesului în acest sector de activitate.

Totuși, poziționarea pentru succes a unui restaurant în 2021 are nevoie însă de anumite fundamente care trebuie să fie luate în seamă cu multă seriozitate, care nu pot fi negociate. 

Pentru a face performanță în HoReCa acum îți trebuie ca antreprenor: 

–   un concept bun, original, cât mai creativ cu putință, care să facă diferența în fața concurenței directe;

–   feluri de mâncare excelente;

–   o servire impecabilă;

–   o locație memorabilă;

–   un serviciu de livrare la domiciliu de calitate;

–   un distribuitor de dotări HoReCa serios, cu multă experiență, pe care să te poți baza că nu te lasă la greu;

–   un service tehnic de calitate care să te ajute dacă se defectează anumite echipamente;

–   furnizorii potriviți de materii prime alimentare și alte produse consumabile etc. 

Colaborarea cu un furnizor de echipamente HoReCa certificate calitativ, o cheie a succesului! 

Este posibil să fi auzit de multe ori de o statistică conform căreia circa 90% dintre restaurante eșuează în primul an de activitate.

În realitate, acest număr este mult mai mic. Un studiu serios, mult mai recent, realizat de americani (ce-i drept, înainte de pandemie) a concluzionat faptul că doar aproximativ 60% dintre restaurantele independente eșuează în primul an, nicidecum nu este vorba de 9 din 10 unități de acest gen, precum se tot spune.

Acum, odată cu începerea pandemiei de coronavirus, în România s-ar putea ca procentul să fie ceva mai mare de 60% (mai mult datorită interdicțiilor mai mult sau mai puțin justificate luate de către autorități), dar nu are cum să fie vorba de atât de multe falimente.

Până la urmă acest procent este mai puțin demn de luat în seamă pentru un antreprenor decis 100% să reușească. Chiar și într-un context ca acesta, atât de nefavorabil pentru sectorul HoReCa, se poate desfășura un business de succes.

TC România poate să fie partenerul perfect de care ai nevoie în acest sens!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *